رئال مادرید

رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امیلیانو بوتراگنیو مدیر روابط عمومی رئال از سکوت رسانه ای این باشگاه دفاع کرده است

 
Real Madrid director of Institutional Relations, Emilio Butrageño

 

- امیلیانو بوتراگنیو مدیر روابط عمومی باشگاه رئال مادرید از قانون سکوت رسانه ای این باشگاه بعد از تساوی تیمش مقابل ویارئال در ورزشگاه ال مادریگال دفاع کرده است

بوتراگنیو در صحبتهایی که در روزنامه مارکا بازتاب یافت گفت:« بعد از یک بازی عجیب مثل بازی با ویارئال، بهتر این است که اندکی در حاشیه اوضاع باشیم. ما در مورد داوران صحبت نکرده ایم و امیدواریم که در 9 بازی باقی مانده داوران در قضاوتهایشان برای تیم ما اشتباه نکننند.»

او درمورد بازی رئال- ویارئال گفت:« روز 4شنبه شاهد بازی عجیبی بودیم و بهتر است که اندکی در حاشیه این اتفاقات باشیم. تصمیم برای سکوت رسانه ای، تصمیم خوبی بود. بازی مادریگال تمام شد و گذشت و در بازی شنبه شب، بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم.»

او از بازی رئال راضی به نظر می رسد:« در بازی شنبه شب هر سه مهاجم ما گلزنی کردند و در روز چهارشنبه هم در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا بازی خواهیم داشت و شنبه بعد هم در پامپلونا بازی مهمی را برگزار خواهیم کرد.»

 

 




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 6 فروردين 1391برچسب:, ] [ 19:18 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید